تجلیل از مستند ساز شبکه تبرستان در دهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی در اردبیل
به گزارش روابط عمومی صدا وسیمای مازندران در دهمین همایش بین المللی پیر غلامان حسینی از مستند ساز صدای شبکه تبرستان تجلیل شد .
داود محمدی مستند ساز رادیوی مازندران با تولید اثر فاخر در زمینه پیر غلامان حسنی با عنوان یک دو سه آزمایش میشود توانست در سومین دوره مسابقه مستند سازی پیر غلامان حسینی مقام نخست را از آن خود کند که در آیین افتتاحیه دهمین همایش پیر غلامان حسینی در اردبیل با دریافت لوح و تندس همایش همراه با کمک هزینه کربلای معلی مورد تجلیل قرار گرفت.
داود محمدی مستند ساز رادیوی مازندران با تولید اثر فاخر در زمینه پیر غلامان حسنی با عنوان یک دو سه آزمایش میشود توانست در سومین دوره مسابقه مستند سازی پیر غلامان حسینی مقام نخست را از آن خود کند که در آیین افتتاحیه دهمین همایش پیر غلامان حسینی در اردبیل با دریافت لوح و تندس همایش همراه با کمک هزینه کربلای معلی مورد تجلیل قرار گرفت.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۱ ساعت 20:24 توسط "روابط عمومی"
|