مدیرکل صدا و سیمای مازندران از تقویت پوشش شبکه‌ها و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در سوادکوه خبر داد.
راهکارهای توسعه پوشش شبکه‌های تلویزیونی و راه‌اندازی ایستگاه فرستنده‌های دیجیتال در نشست مشترک مسئولان شهرستان سوادکوه با مدیرکل صدا و سیمای استان بررسی شد.
بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این نشست با اشاره به اینکه از 250 ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی استان 50 ایستگاه در شهرستان سوادکوه مستقر است افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از محل بودجه استانی، تقویت پوشش شبکه‌ها و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در این منطقه امکان‌پذیر است.
بهروز باباجانی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نیز با اشاره به همکاری و تعامل نزدیک مخابرات و رسانه استانی تصریح کرد: شرکت مخابرات آمادگی دارد زیرساخت‌های لازم برای توسعه پوشش رسانه‌ای در شهرستان سوادکوه را با همکاری دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند.
سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز با ضروری دانستن توسعه پوشش برنامه‌های صدا و سیما و خواست مردم شهرستان سوادکوه، برای پیگیری و تامین اعتبار لازم قول مساعد داد.
عزیز باقری فرماندار سوادکوه نیز با قدردانی از رسانه استانی برای توجه به این منطقه پیگیری مسئولان استانی برای راه‌اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را خواستار شد.